Polityka Prywatności

Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

Zgodnie z  sekcją 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO przedstawiamy politykę prywatności.

Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych przez firmę Szpital Eskulap, prowadzony pod adresem internetowym www.szpitaleskulap.pl (dalej: witryna).

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez witrynę jest firma: Eskulap BIS Ewa Molska Stanisław Molski s.c. ul. Koperkowa 2, 86-031 Osielsko

2. Przetwarzamy następujące dane osobowe:
a) w celu: dokonywania rezerwacji wizyt, w celu wypełnienia formularza zamówienia: – imię i nazwisko, – data urodzenia lub PESEL, – adres e-mail, – dane kontaktowe (telefon lub telefon komórkowy),
b) w celach marketingowych (zapis do newslettera): – adres e-mail, – płeć, – imię i nazwisko.

3. Wypełnienie formularza z danymi wskazanymi w pkt. 2a jest całkowicie dobrowolne, jednak bez ich wskazania nie można dokonać rezerwacji wizyty, wypełnienia formularza zamówienia.

4. Wskazanie danych oznaczonych w pkt. 2b jest jednoznaczne z tym, iż wskazany adres e-mail będzie wykorzystywany w celu wysyłania wiadomości marketingowych (w szczególności informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną (dz. U. 2002 nr 144, poz. 1204 z późn. Zm.). Użytkownikowi przysługuje prawo cofnięcia tej zgody w każdej chwili („wymówienie”).

5. W przypadku wyrażenia przez klienta chęci zakupu wyrobu medycznego i wybraniu przez klienta odpowiedniego sposobu dostawy firma – wyłącznie w celu wykonania zawartej umowy – może udostępniać firmom kurierskim dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia.

6. Firma udostępnia środki techniczne i organizacyjne, które służą do zabezpieczenia danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną przed pozyskiwaniem i modyfikowaniem ich przez osoby nieuprawnione, w szczególności poprzez: – wymaganie podania prawidłowego loginu i hasła w celu wejścia na konto klienta. – zabezpieczanie danych przed przetwarzaniem przez nieuprawnione osoby.

7. W celu prawidłowego zabezpieczenia danych osobowych mają Państwo obowiązek do nieudostępnienia swojego hasła i loginu osobom trzecim. Należy pamiętać o każdorazowym wylogowaniu się z konta klienta po zakończeniu korzystania ze strony sklepu. Ponadto należy zachować szczególną ostrożność w przypadku korzystania z komputerów znajdujących się w miejscach publicznych lub dostępnych dla wielu osób.

8. W celu utrzymania ochrony danych osobowych w każdym czasie mają Państwo możliwość:
a) wglądu i edycji danych w ramach konta klienta,
b) dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia lub żądania usunięcia,
c) wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.

9. Serwis internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z witryny.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane  i przechowywane na  komputerze użytkownika, zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z naszej witryny.

10. Serwis internetowy wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:
A.  Konfiguracji serwisu
I) dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych serwisu.
II) rozpoznania urządzenia użytkownika serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb.

B. Uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie
I) utrzymania sesji użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
II) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki.
III) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez administratora
C. Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
I) dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry urządzenia użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
II) poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań użytkowników na strony internetowe serwisu.

D.  Analiz i badań oraz audytu oglądalności
I) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
E. Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
F. Zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych, np. Google analytics.
G. Wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych, m.in. takich jak facebook.com, pinterest.com.

14. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.

15. W przypadku chęci skorzystania z powyższych uprawnień wystarczy skontaktować się z firmą poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres iod@szpitaleskulap.pl.