Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy w firmie Eskulap BIS Ewa Molska Stanisław Molski.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, w której realnie pomaga się ludziom,
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku,
- Procesu wdrożeniowego pod okiem opiekuna oraz wsparcia zespołu przy trudnych sytuacjach,
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy,
- Możliwość korzystania z benefitów pracowniczych ( pakiet medyczny )
Osoby zainteresowane pracą w naszej placówce prosimy o przesłanie kontakt na adres: rekrutacja@szpitaleskulap.pl
Wymagane załączniki:
- Curriculum Vitae
- List motywacyjny
- Klauzula o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
W procesie rekrutacji stosujemy politykę równych szans, zapewniając równy dostęp do stanowisk pracy wyłącznie na podstawie posiadanych umiejętności i kwalifikacji kandydata, bez dyskryminacji potencjalnych kandydatów do pracy i później pracowników ze względu na wiek, płeć, rasę, pochodzenie społeczne, religię, światopogląd, orientację seksualną czy niepełnosprawność.
Sprawdź, kogo aktualnie poszukujemy:
Specjalista ds. kadr i płac - oferty można składać do 15.12.2024 r.
Poszukujemy pracownika na następujące stanowisko:
- Specjalisty ds. kadr i płac
Wymagana:
- Min. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi.
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracy.
- Bardzo dobra znajomość programu Płatnik.
- Umiejętność obsługi systemów kadrowo-płacowych, np. streamsoft
- Dobra znajomość MS Excel.
- Inicjatywa i pozytywna energia w codziennej pracy.
Zakres obowiązków:
- Samodzielna obsługa kadrowa ok. 200 pracowników (prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz ustaniem zatrudnienia).
- Naliczanie list płac z uwzględnieniem wynagrodzeń, zasiłków, nagród i innych świadczeń.
- Wparcie pracowników i menedżerów informacją kadrowo-płacową
- Kontrola ważności badań medycyny pracy.
- Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
- Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON, PPK oraz sprawozdań do GUS i AOTMiT.
- Kontrola ważności szkoleń BHP.
- Wsparcie w tworzeniu i wdrażaniu procedur wewnętrznych.
- Przygotowywanie raportów i analiz kadrowo-płacowych.
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Oferujemy:
- Samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za powierzony obszar.
- Umowa zlecenie lub B2B.
- Możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Benefity – PZU sport i inne.
- Przyjazna atmosfera, otwartość i poszanowanie drugiego człowieka.
Oferty można składać do 15.12.2024 r.
Położnej - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:
- położnej do pracy w poradni specjalistycznej
Wymagana:
- Aktualne prawo wykonywania zawodu
- Uprawnienia do wystawiania recept i ordynowania leków
- Umiejętność wykonywania badań KTG ( wykonywanie i interpretacja zapisu)
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie zleceń lekarskich
- Organizowanie zaopatrzenia gabinetów w leki, materiały medyczne i medyczny sprzęt jednorazowy.
- Ścisłe współdziałanie z koordynatorem poradni
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w pracy
- Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista
Rekrutacja zakończona.
Pielęgniarki koordynującej - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:
- pielęgniarz / pielęgniarka koordynująca
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad działalnością Oddziału Neurologii, Izby Przyjęć i Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Kierowanie i zarządzanie zespołem pielęgniarek, opiekunów medycznych
- Planowanie, organizowanie, nadzorowanie, koordynowanie oraz kontrola działalności Oddziału Neurologii, Izby Przyjęć i Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w zakresie opieki pielęgniarskiej,
- Wykonywanie zleceń lekarskich i nadzór nad właściwym wykonywaniem zleceń lekarskich przez pielęgniarki i opiekunów medycznych
- Organizowanie zaopatrzenia Oddziału w leki, materiały medyczne i medyczny sprzęt jednorazowy.
- Ścisłe współdziałanie z dyrekcją i zespołem lekarskim
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie na stanowisku koordynatora oddziału
- Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista
Pielęgniarki Oddziałowej na OAiIT - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:
- pielęgniarz / pielęgniarka oddziałowa
Wymagana:
- specjalizacja z anestezjologii i intensywnej terapii
- aktualne prawo wykonywania zawodu
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad działalnością Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Kierowanie i zarządzanie zespołem pielęgniarek, opiekunów medycznych
- Planowanie, organizowanie, nadzorowanie, koordynowanie oraz kontrola działalności Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, w zakresie opieki pielęgniarskiej,
- Wykonywanie zleceń lekarskich i nadzór nad właściwym wykonywaniem zleceń lekarskich przez pielęgniarki i opiekunów medycznych
- Organizowanie zaopatrzenia oddziału w leki, materiały medyczne i medyczny sprzęt jednorazowy.
- Ścisłe współdziałanie z dyrekcją i zespołem lekarskim
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie na stanowisku koordynatora oddziału
- Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista
Rekrutacja zakończona.
Fizjoterapeuta - rekrutacja otwarta.
- fizjoterapeuta uroginekologiczny
Oczekiwania:
- Chęć rozwoju zawodowego lub naukowego
- Holistyczne podejście do pacjenta z uwzględnieniem terapii ruchem.
- Indywidualne podejście do pacjenta – umiejętność słuchania i empatii.
- Wysoka kultura osobista.
- Proaktywne szukanie rozwiązań problemów.
Zakres obowiązków:
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i realizacja założonych celów.
- Samodzielna praca z pacjentem w zakresie fizjoterapii.
- Postępowanie z pacjentem zgodnie z przyjętymi w placówce standardami.
- Indywidualne podejście do każdego pacjenta z uwzględnieniem jego potrzeb.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej wg. obowiązujących przepisów.
- Obsługa innowacyjnych urządzeń i sprzętu rehabilitacyjnego.
Rekrutacja zakończona.
zamknij
Sekretarka - asystentka zarządu - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy pracowników na stanowisko sekretarka – asystentka zarządu:
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Gotowość do pracy w dni powszednie w trybie zmianowym 8 godzinnym (8:00 – 18:00),
- Umiejętności organizacji pracy własnej,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Łatwość nawiązywania pozytywnych relacji,
- Odporność na stres i praca pod presją czasu,
- Odpowiedzialność i umiejętność zachowania dyskrecji.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie zawodowe w placówce medycznej lub wykształcenie medyczne,
- Znajomość programów: KS-SOMED, KS_MEDIS, EWUŚ,
- Znajomość platformy SZOI,
- Doświadczenie w obsłudze sekretariatu,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Zakres Obowiązków:
- prowadzenie sekretariatu , w tym odbieranie i wykonywanie telefonów, e-maili,
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień – w tym raportów zużyć po
wykonanych zabiegach oraz protokołów operacyjnych dla firm kontraktowych, - rozliczanie wykonania zabiegów dla Narodowego Funduszu Zdrowia, rozliczanie zabiegów
komercyjnych, - obsługa platformy SZOI,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie wykonywanych czynności służbowych, w
szczególności dla GUS, NFZ, MZ, - przygotowywanie i współudział w przygotowywaniu danych w szczególności dla firm
ubezpieczeniowych i innych dla przygotowania i realizacji umowy kontraktowej - zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentacji, tj. obsługa korespondencji przychodzącej,
wychodzącej, rejestrowanie i przekazywanie pracownikom, - wysyłanie korespondencji drogą tradycyjną i e-mailową, zamawianie usług kurierskich,
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej,
- redagowanie pism w zakresie prowadzonych czynności administracyjnych,
- obsługa sprzętu biurowego i niezbędnych programów informatycznych,
- porządkowanie dokumentacji wewnętrznej biura, jej kompletowanie i archiwizowanie,
- kompletowanie dokumentacji medycznej na potrzeby organów jak ZUS, sądy firmy ubezpieczeniowe,
- sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, w tym wystawianie faktur,
- realizacja powierzonych zadań administracyjnych,
Forma zatrudnienia:
- Umowa zlecenie lub kontrakt lub umowa o pracę.
Rekrutacja zakończona.
Pielęgniarki - rekrutacja otwarta.
Poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:
- pielęgniarz / pielęgniarka oddziału zabiegowego
- pielęgniarz / pielęgniarka oddziału neurologii
- pielęgniarz / pielęgniarka poradni
- pielęgniarz / pielęgniarka anestezjologiczny/a / oddziału intensywnej terapii
- pielęgniarz / pielęgniarka operacyjny/a
Oczekiwania:
- Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej;
- Chęć podnoszenia kwalifikacji;
- Znajomość obsługi komputera;
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie,
- Specjalizacja.
Opiekun medyczny - rekrutacja otwarta.
Poszukujemy pracowników na stanowisko opiekunka medyczna:
Oczekiwania:
- Wykształcenie w zawodzie opiekun medyczny.
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym 12 godzinnym ( 7:00 – 19:00 )
- Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej;
- Umiejętność pracy w zespole;
Zakres Obowiązków:
- Wykonywanie czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych;
- Zapewnienie pacjentom wygody i bezpieczeństwa;
- Współpraca z personelem pielęgniarskim w opiece nad pacjentem.
Forma zatrudnienia:
- Umowa zlecenie lub kontrakt
Sekretarka medyczna - rejestratorka -rekrutacja otwarta.
Poszukujemy pracowników na stanowisko sekretarka medyczna – rejestratorka:
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Gotowość do pracy w dni powszednie w trybie zmianowym 8 godzinnym ( 7:00 – 21:00 )
- Gotowość do pracy w soboty ( 8:00 – 18:00 ) – jeden/dwa razy w miesiącu,
- Umiejętności pracy w zespole i zaangażowania w pracę,
- Łatwość nawiązywania pozytywnych relacji oraz empatii,
- Odporność na stres i praca pod presją czasu,
- Odpowiedzialność i umiejętność zachowania dyskrecji.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie zawodowe w placówce medycznej lub wykształcenie medyczne,
- Znajomość programów: KS-SOMED, KS_MEDIS, EWUŚ,
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Zakres Obowiązków:
- rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów,
- kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami,
- współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania dokumentacji medycznej,
- dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny wizerunek firmy,
- archiwizowanie i nadzór nad dokumentacją medyczną,
- wprowadzanie danych do systemów,
- obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
Forma zatrudnienia:
- Umowa zlecenie lub kontrakt
Pracownik obsługi technicznej / pracownik gospodarczy - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
- pracownik obsługi technicznej
Oczekiwania:
- Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych;
- Sumienność;
- Dyspozycyjność;
- Prawo jazdy kat.B;
Zakres Obowiązków:
- Utrzymanie prawidłowego stanu technicznego obiektu;
- Bieżąca eksploatacja, konserwacja, naprawy instalacji i urządzeń technicznych;
- Rozwiązywanie wszelkich problemów technicznych oraz monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i usuwanie awarii;
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych;
- Prace fizyczne związane z przyjęciem i transportem towarów i utrzymaniem pracy obiektu.
Lekarze - rekrutacja otwarta
Oczekiwania:
- II stopień specjalizacji lub ukończona specjalizacja wg nowego trybu lub ostatnie 2 lata specjalizacji,
- Umiejętności interpersonalne i nastawienie na jakość obsługi Pacjenta,
- Znajomość obsługi komputera,
- Dobrze widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego.
Poszukujemy specjalistów dziedzinach:
- anestezjologia
- angiologia
- chirurgia naczyń
- chirurgia ogólna
- chirurgia onkologiczna
- dermatologia
- endokrynologia
- ginekologia i położnictwo
- hematologia
- kardiologia
- neurologia
- neurochirurgia
- ortopedia
- pulmonologia
- reumatologia
- radiologia – doświadczenie w badaniach USG
- radiologia – doświadczenie w badaniach TK
- radiologia – doświadczenie w badaniach MR
- urologia
- psychologia kliniczna
Specjalista ds. PR i marketingu - rekrutacja otwarta.
Poszukujemy specjalistów dziedzinach:
- specjalista ds. PR i marketingu
Oczekiwania:
- Studia wyższe o profilu PR i marketing lub humanistycznym – ukończone lub ostatni rok studiów,
- Bardzo dobra umiejętność pisania tekstów,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość zagadnień i narzędzi Public Relations,
- Znajomość MS Office, WordPress, mediów społecznościowych,
- Znajomość programów do obróbki graficznej i video,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Duże zaangażowanie, inicjatywa, samodzielność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
- Doświadczenie w branży PR lub mediach oraz obsłudze serwisów intranetowych lub internetowych o doświadczenie o profilu medycznym będzie dodatkowym atutem.
Zakres Obowiązków:
- Przygotowywanie materiałów tekstowych i graficznych wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- Bieżąca opieka nad zawartością strony internetowej i intranetowej,
- Działania w obszarze media relations, w tym: przygotowywanie materiałów prasowych, redagowanie tekstów, monitoring mediów,
- Wsparcie organizacyjne wydarzeń specjalnych.
Informatyk - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
- informatyk
Oczekiwania:
- Ukończone studia wyższe
- Znajomość systemów KS-SOMED, KS-MEDIS, SyngoVIA
Technik RTG - rekrutacja zakończona.
Poszukujemy specjalistów dziedzinach:
- technik RTG
Oczekiwania:
- studia wyższe
- znajomość obsługi aparatu RTG / TK / MR / angiografu
Zakres Obowiązków:
- wykonywanie badań RTG / TK / MR / angiografia