Oferty Pracy

oferty-pracy-szpital-eskulap

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą pracy w firmie Eskulap BIS Ewa Molska Stanisław Molski.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie, w której realnie pomaga się ludziom,
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku,
  • Procesu wdrożeniowego pod okiem opiekuna oraz wsparcia zespołu przy trudnych sytuacjach,
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy,
  • Możliwość korzystania z benefitów pracowniczych ( pakiet medyczny )

Osoby zainteresowane pracą w naszej placówce prosimy o przesłanie kontakt na adres: rekrutacja@szpitaleskulap.pl

Wymagane załączniki:

  • Curriculum Vitae
  • List motywacyjny
  • Klauzula o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o przebyciu szczepień przeciw SARS-CoV2

W procesie rekrutacji stosujemy politykę równych szans, zapewniając równy dostęp do stanowisk pracy wyłącznie na podstawie posiadanych umiejętności i kwalifikacji kandydata, bez dyskryminacji potencjalnych kandydatów do pracy i później pracowników ze względu na wiek, płeć, rasę, pochodzenie społeczne, religię, światopogląd, orientację seksualną czy niepełnosprawność.

Ogłoszenie grzecznościowe:
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy zatrudni obywateli Ukrainy, wykonujących zawód medyczny. Szczegółowe informacje pod nr tel. 52/ 585 4155 lub 52/ 585 4006.

Університетська лікарня працевлаштуватиме громадян України, які працюють за медичною професією. Детальна інформація за тел.52/585 4155 або 52/585 4006.

Sprawdź, kogo aktualnie poszukujemy.

Pielęgniarki koordynującej:

Poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:

  • pielęgniarz / pielęgniarka koordynująca

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad działalnością Oddziału Neurologii, Izby Przyjęć i Zakładu Diagnostyki Obrazowej
  • Kierowanie i zarządzanie zespołem pielęgniarek, opiekunów medycznych
  • Planowanie, organizowanie, nadzorowanie, koordynowanie oraz kontrola działalności Oddziału Neurologii, Izby Przyjęć i Zakładu Diagnostyki Obrazowej, w zakresie opieki pielęgniarskiej,
  • Wykonywanie zleceń lekarskich i nadzór nad właściwym wykonywaniem zleceń lekarskich przez pielęgniarki i opiekunów medycznych
  • Organizowanie zaopatrzenia Oddziału w leki, materiały medyczne i medyczny sprzęt jednorazowy.
  • Ścisłe współdziałanie z dyrekcją i zespołem lekarskim

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie na stanowisku koordynatora oddziału
  • Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista

zamknij

Fizjoterapeuta:

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

  • fizjoterapeuta uroginekologiczny

Oczekiwania:

  • Chęć rozwoju zawodowego lub naukowego
  • Holistyczne podejście do pacjenta z uwzględnieniem terapii ruchem.
  • Indywidualne podejście do pacjenta – umiejętność słuchania i empatii.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Proaktywne szukanie rozwiązań problemów.

Zakres obowiązków:

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i realizacja założonych celów.
  • Samodzielna praca z pacjentem w zakresie fizjoterapii uroginekologicznej.
  • Postępowanie z pacjentem zgodnie z przyjętymi w placówce standardami.
  • Indywidualne podejście do każdego pacjenta z uwzględnieniem jego potrzeb.
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej wg. obowiązujących przepisów.
  • Obsługa innowacyjnych urządzeń i sprzętu rehabilitacyjnego.

zamknij

Sekretarka - asystentka zarządu:

Poszukujemy pracowników na stanowisko sekretarka – asystentka zarządu:

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Gotowość do pracy w dni powszednie w trybie zmianowym 8 godzinnym (8:00 – 18:00),
  • Umiejętności organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Łatwość nawiązywania pozytywnych relacj,
  • Odporność na stres i praca pod presją czasu,
  • Odpowiedzialność i umiejętność zachowania dyskrecji.

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie zawodowe w placówce medycznej lub wykształcenie medyczne,
  • Znajomość programów: KS-SOMED, KS_MEDIS, EWUŚ,
  • Znajomość platformy SZOI,
  • Doświadczenie w obsłudze sekretariatu,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

Zakres Obowiązków:

  • prowadzenie sekretariatu , w tym odbieranie i wykonywanie telefonów, e-maili,
  • przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień – w tym raportów zużyć po
    wykonanych zabiegach oraz protokołów operacyjnych dla firm kontraktowych,
  • rozliczanie wykonania zabiegów dla Narodowego Funduszu Zdrowia, rozliczanie zabiegów
    komercyjnych,
  • obsługa platformy SZOI,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie wykonywanych czynności służbowych, w
    szczególności dla GUS, NFZ, MZ,
  • przygotowywanie i współudział w przygotowywaniu danych w szczególności dla firm
    ubezpieczeniowych i innych dla przygotowania i realizacji umowy kontraktowej
  • zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentacji, tj. obsługa korespondencji przychodzącej,
    wychodzącej, rejestrowanie i przekazywanie pracownikom,
  • wysyłanie korespondencji drogą tradycyjną i e-meilową, zamawianie usług kurierskich,
  • obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej,
  • redagowanie pism w zakresie prowadzonych czynności administracyjnych,
  • obsługa sprzętu biurowego i niezbędnych programów informatycznych,
  • porządkowanie dokumentacji wewnętrznej biura, jej kompletowanie i archiwizowanie,
  • kompletowanie dokumentacji medycznej na potrzeby organów jak ZUS, sądy firmy ubezpieczeniowe,
  • sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, w tym wystawianie faktur,
  • realizacja powierzonych zadań administracyjnych,

Forma zatrudnienia:

  • Umowa zlecenie lub kontrakt lub umowa o pracę

zamknij

Pielęgniarki:

Poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:

  • pielęgniarz / pielęgniarka oddziału zabiegowego
  • pielęgniarz / pielęgniarka oddziału neurologii
  • pielęgniarz / pięlęgniarka poradni
  • pielęgniarz / pielęgniarka anestezjologiczny/a / oddziału intensywnej terapii
  • pielęgniarz / pielęgniarka operacyjny/a

Oczekiwania:

  • Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej;
  • Chęć podnoszenia kwalifikacji;
  • Znajomość obsługi komputera;

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie,
  • Specjalizacja.

zamknij

Opiekun medyczny:

Poszukujemy pracowników na stanowisko opiekunka medyczna:

Oczekiwania:

  • Wykształcenie w zawodzie opiekun medyczny.
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym 12 godzinnym ( 7:00 – 19:00 )
  • Orientacja na Pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej;
  • Umiejętność pracy w zespole;

Zakres Obowiązków:

  • Wykonywanie czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych;
  • Zapewnienie pacjentom wygody i bezpieczeństwa;
  • Współpraca z personelem pielęgniarskim w opiece nad pacjentem.

Forma zatrudnienia:

  • Umowa zlecenie lub kontrakt

zamknij

Sekretarka medyczna - rejestratorka:

Poszukujemy pracowników na stanowisko sekretarka medyczna – rejestratorka:

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Gotowość do pracy w dni powszednie w trybie zmianowym 8 godzinnym ( 7:00 – 21:00 )
  • Gotowość do pracy w soboty ( 8:00 – 15:00 ) – jeden/dwa razy w miesiącu,
  • Umiejętności pracy w zespole i zaangażowania w pracę,
  • Łatwość nawiązywania pozytywnych relacji oraz empatii,
  • Odporność na stres i praca pod presją czasu,
  • Odpowiedzialność i umiejętność zachowania dyskrecji.

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie zawodowe w placówce medycznej lub wykształcenie medyczne,
  • Znajomość programów: KS-SOMED, KS_MEDIS, EWUŚ,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

Zakres Obowiązków:

  • rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami,
  • współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania dokumentacji medycznej,
  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny wizerunek firmy,
  • archiwizowanie i nadzór nad dokumentacją medyczną,
  • wprowadzanie danych do systemów,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.

Forma zatrudnienia:

  • Umowa zlecenie lub kontrakt

zamknij

Pracownik obsługi technicznej / pracownik gospodarczy:

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

  • pracownik obsługi technicznej

Oczekiwania:

  • Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych;
  • Sumienność;
  • Dyspozycyjność;
  • Prawo jazdy kat.B;

Zakres Obowiązków:

  • Utrzymanie prawidłowego stanu technicznego obiektu;
  • Bieżąca eksploatacja, konserwacja, naprawy instalacji i urządzeń technicznych;
  • Rozwiązywanie wszelkich problemów technicznych oraz monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i usuwanie awarii;
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych;
  • Prace fizyczne związane z przyjęciem i transportem towarów i utrzymaniem pracy obiektu.

zamknij

Lekarze:

Oczekiwania:

  • II stopień specjalizacji lub ukończona specjalizacja wg nowego trybu lub ostatnie 2 lata specjalizacji,
  • Umiejętności interpersonalne i nastawienie na jakość obsługi Pacjenta,
  • Znajomość obsługi komputera,
  • Dobrze widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego.

Poszukujemy specjalistów dziedzinach:

  • anestezjologia
  • angiologia
  • chirurgia naczyń
  • chirurgia ogólna
  • chirurgia onkologiczna
  • dermatologia
  • endokrynologia
  • ginekologia i położnictwo
  • hematologia
  • kardiologia
  • neurologia
  • neurochirurgia
  • ortopedia
  • pulmonologia
  • reumatologia
  • radiologia – doświadczenie w badaniach USG
  • radiologia – doświadczenie w badaniach TK
  • radiologia – doświadczenie w badaniach MR
  • urologia
  • psychologia kliniczna

zamknij

Specjalista ds. PR i marketingu:

Poszukujemy specjalistów dziedzinach:

  • specjalista ds. PR i marketingu

Oczekiwania:

  • Studia wyższe o profilu PR i marketing lub humanistycznym – ukończone lub ostatni rok studiów,
  • Bardzo dobra umiejętność pisania tekstów,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość zagadnień i narzędzi Public Relations,
  • Znajomość MS Office, WordPress, mediów społecznościowych,
  • Znajomość programów do obróbki graficznej i video,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Duże zaangażowanie, inicjatywa, samodzielność, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista,
  • Doświadczenie w branży PR lub mediach oraz obsłudze serwisów intranetowych lub internetowych o doświadczenie o profilu medycznym będzie dodatkowym atutem.

Zakres Obowiązków:

  • Przygotowywanie materiałów tekstowych i graficznych wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • Bieżąca opieka nad zawartością strony internetowej i intranetowej,
  • Działania w obszarze media relations, w tym: przygotowywanie materiałów prasowych, redagowanie tekstów, monitoring mediów,
  • Wsparcie organizacyjne wydarzeń specjalnych.

zamknij

Informatyk:

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

  • informatyk

Oczekiwania:

  • Ukończone studia wyższe
  • Znajomość systemów KS-SOMED, KS-MEDIS, SyngoVIA

zamknij

Technik RTG:

Poszukujemy specjalistów dziedzinach:

  • technik RTG

Oczekiwania:

  • studia wyższe
  • znajomość obsługi aparatu RTG / TK / MR / angiografu

Zakres Obowiązków:

  • wykonywanie badań RTG / TK / MR / angiografia

zamknij